Reklamace a vrácení


Reklamace zboží

Jak postupovat při nahlášení reklamace?

  • nejprve nás prosím kontaktujte na email: lavendercrystal@centrum.cz nebo telefon 607 571 389
  • následně vyplňte tento formulář Reklamační list_formulář (zde klikněte), který si vytisknete a detailně popíšete závadu na produktu a požadovaný způsob uplatnění reklamace
  • reklamační list a kopii faktury (účtenky) přibalíte k reklamovanému produktu
  • zásilku prosíme pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození produktu v průběhu přepravy
  • v posledním kroku zásilku odešlete na adresu Jitka Hromková, Třtice 196, 271 01 Třtice - Tel: 607 571 389
  • za datum zahájení reklamačního řízení považujeme potvrzení doručení reklamovaného zboží
  • nejpozději do 30 dnů od doručení bude reklamace uznána či zamítnuta, zákazník o tom bude informován

 

Vrácení zboží

Každý zákazník má možnost bez udání důvodu vrátit do 14 dnů zakoupené zboží. Veškeré vrácené zboží musí být navráceno v takovém stavu, aby bylo možné produkt dále prodat, tedy nesmí být použité a ani jiným způsobem poničené. Zásilka musí být odeslána jako běžný balík bez dobírky (postačí zaslat přes Českou poštu jako doporučený balíček) . Částku za zakoupený produkt a poštovné odešleme zákazníkovi na jeho účet po přijetí a zkontrolování stavu vráceného produktu.

Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů?

Nejprve nás prosím kontaktujte na email: lavendercrystal@centrum.cz

  • vyplňte tento dokument "Odstoupení od smlouvy_formulář"(zde klidněte) a přiložte ho do balíku
  • kopii faktury (účtenky) přibalíte k reklamovanému produktu
  • zásilku prosíme pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození produktu v průběhu přepravy
  • v posledním kroku zásilku odešlete na adresu: Jitka Hromková, Třtice 196, 271 01 Třtice - Tel: 607 571 389
  • po obdržení a kontrole zásilky bude vystaven dobropis a peníze zaslány zpět zákazníkovi

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).