Reklamace a vrácení


Reklamace zboží

Jak postupovat při nahlášení reklamace?

  • nejprve nás prosím kontaktujte na email: info@lavendercrystal.cz nebo telefon 607 571 389
  • následně vyplňte tento formulář "Reklamační list_formulář" (zde klikněte), který si vytisknete a detailně popíšete závadu na produktu a požadovaný způsob uplatnění reklamace
  • reklamační list a kopii faktury (účtenky) přibalíte k reklamovanému produktu
  • zásilku prosíme pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození produktu v průběhu přepravy
  • v posledním kroku zásilku odešlete na adresu Jitka Hromková, Třtice 196, 271 01 Třtice - Tel: 607 571 389 nebo 605 299 342
  • za datum zahájení reklamačního řízení považujeme potvrzení doručení reklamovaného zboží
  • nejpozději do 30 dnů od doručení bude reklamace uznána či zamítnuta, zákazník o tom bude informován

 

Vrácení zboží

Každý zákazník má možnost bez udání důvodu vrátit do 14 dnů zakoupené zboží. Veškeré vrácené zboží musí být navráceno v takovém stavu, aby bylo možné produkt dále prodat, tedy nesmí být použité a ani jiným způsobem poničené. Zásilka musí být odeslána přes službu Balíkovna (Česká pošta) na pobočku balíkovny U Školy 119, 27101  Nové Strašecí. Částka za zakoupený produkt a přepravné bude zákazníkovi zaslána po přijetí a zkontrolování stavu vráceného produktu. Přepravné spojené s navrácením zásilky bude kupujícímu vráceno ve výši nejlevnější nabízené přepravy prodávajícího (tj. balíkovny). Zákazník může zaslat zboží zpět taktéž jiným způsobem např. kurýrem, ale rozdíl ceny přepravy nese ke své tíži.

Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů?

Nejprve nás prosím kontaktujte na email: info@lavendercrystal.cz

  • vyplňte tento dokument "Odstoupení od smlouvy_formulář" (zde klikněte) a přiložte ho do balíku
  • kopii faktury (účtenky) přibalíte k reklamovanému produktu
  • zásilku prosíme pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození produktu v průběhu přepravy
  • v posledním kroku zásilku odešlete na adresu: Jitka Hromková, Třtice 196, 271 01 Třtice - Tel: 607 571 389
  • po obdržení a kontrole zásilky bude vystaven dobropis a peníze zaslány zpět zákazníkovi nejpozději do 14 dnů
ComGate

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).